Dojmovi sudionika

Odgojitelji dječjih vrtića Leptirić Lu, Košnica, Gajnice, Zrno iz Zagreba i Ciciban iz Bjelovara bili su nam dragi sudionici “Limun edukacije”, kako je od milja zovemo. Nakon što su djeca otišla svojim domovima, u prostorijama ovih vrtića zajedno smo uživali u kreiranju problemskih priča o različitim izazovnim situacijama u kojima se ovi vrijedni odgojitelji i stručni suradnici katkad nalaze. Kako je bilo reći će Vam sami:

⇒ Edukacija je bila poučna i zanimljiva. Voditeljice su na vrlo opušten, razigran i konkretan način ponovno osvijestile važnost „problemskih slikovnica“ koje često govore o svakodnevnom životu i problemima na vrlo suptilan način. Osjećala sam se vrlo ugodno u timskom radu, a osmišljenu problemsku priču provodila sam u radu s djecom. Interes djece za slušanje bio je prisutan do samog kraja priče. Priča je kod djece izazivala smijeh i potaknula djecu na razgovor o problemu.

Dubravka Mihovilić, odgojiteljica

suradnja1   suradnja2   suradnja3

⇒ Malo koje dijete ne voli priče… Malo koje dijete se nije našlo u problemu … a neprocjenjivo je kada dijete na način koji voli, kroz priču, shvati što mu može pomoći, koje ponašanje može izabrati a koje može unaprijediti neki aspekt njegova života. Edukacija „Kad ti život da limun, napiši priču o limunu“ nudi alate kako do najskrovitijih strahova, dilema, neugodnih iskustava kroz stručno, jasno i lijepo strukturirano predavanje te kroz stručno vođenje kroz radionicu. Odgojitelji svakodnevno pričaju priče koje su čuli i pročitali, a ova edukacija im
nudi priliku da se okušaju u stvaranju vlastitih priča koje proizlaze iz svakodnevnog života s djecom njihove grupe i koje mogu unaprijediti djetetov socio-emocionalni razvoj i obogatiti život cijele vrtićke grupe. Svatko tko ima priliku biti na edukaciji dobiva temelj za kreiranje vlastitih priča i sredstvo da dopre do djeteta i pomogne mu u njegovu odrastanju.

Božana Velemir, psihologinja

⇒ Radionica je bila posebna i bilo je odlično što su bili ljudi različitih godina i iskustva. Posebno mi se svidio timski rad u grupama gdje smo pokazali maštu i kreativnost. Svatko je saznao nešto o bitnim rješavanjima problema u skupini ukoliko do njih dođe. Najbolji primjeri priča bili su mi rješavanje agresije kroz priču. Ta radionica također me vratila u moje djetinjstvo.

Višnja Krsteški, odgojiteljica

⇒ Radionica je bila korisna u osvještavanju uloge problemskih priča u radu s djecom predškolske dobi. Voditeljice su nam približile na koji način priča može doprinijeti uspješnom socio-emocionalnom razvoju djeteta.

Sanja Jozić, odgojiteljica

⇒ Radionica je bila veoma opuštena i zabavna, voditelji su bili otvoreni i pristupačni. Kroz radionicu je bilo puno razgovora o našem djetinjstvu i opisivanju slikovnica. Naučili smo puno o nekim situacijama koje naiđu na nas i u kojima možemo pristupiti djeci na adekvatan način kroz priču. Neke stvari su čak i primijenili u našoj grupi što se tiče teme ruganja.

Petra Krsteški, odgojiteljica

⇒ Radionica mi se jako dopala. Bila je nadasve edukativna. Imali smo priliku saznati kako pomoći djeci da se nose s teškim situacijama pomoću problemske priče, ali na jedan zabavan i djeci prihvatljiv način. Kroz tu radionicu naučili smo i puno sami o sebi.

Matija Krizmanić, odgojitelj