Završila je naša crowdfunding kampanja!

Završila je naša crowdfunding kampanja!

Tri tjedna naše crowdfunding kampanje su iza nas. Započeli smo avanturu zvanu crowdfunding ili kampanja grupnog javnog financiranja da bismo mogli pokrenuti projekt “Ku-kuc! Priča je unutra”. Riječ je o didaktičkom pomagalu koje potiče na zajedničku igru djece i roditelja. Iz “Ku-kuc” kutije iskočila je naša šumska družina, upoznala je sve vas i prišapnuli su nam da su oduševljeni. Odaziv je bio velik i podrška je stizala sa svih strana pa bismo ovim putem htjeli svima zahvaliti.

Vjeverica Zvonka frknula je nosićem i odlučila – jedno veliko hvala šalje tvrtki Tim Kabel koji su nas među prvima podržali. Jež Iglica je proračunao i izračunao (kao što i inače voli računati) da je vrlo važno što nas je struka prepoznala i priznala pa jedno hvala šalje Hrvatskoj psihološkoj komori koji su omogućili da „Ku-kuc“ dođe u dječje bolnice. Krtica Krtka je promolila njušku iz zemlje i poručila da njeno hvala ide Narodnim novinama čija je donacija uvelike pomogla širenju projekta. Javio se i jelen Plemko koji je rekao da jedno veliko hvala ide i Raiffeisen banki Hrvatska zbog kojih će djeca u bolnicama i domovima za djecu iskusiti bogatstvo igre!

Naše kampanje ne bi bilo bez tebe, dragi čitatelju i dragi naš šumski prijatelju. Hvala ti na podršci i što zajedno s nama vjeruješ u igru i u moć kvalitetnog provođenja vremena djece i roditelja! Nadamo se da ćemo skupa moći stvarati bolje društvo za naše bolje sutra.
121% je uspjeh naše kampanje. I u taj 121% utkani su i oni koji su nam se javljali iz Slavonskog Broda, Vukovara, Dubrovnika, Labina i Pelješca. Diljem Hrvatske čulo se „Ku-kuc!“, a mi smo vam odgovorili: „Priča je unutra“.

Bilo je divno i ohrabrujuće čitati poruke podrške, komentare ohrabrenja, vaša „shareanja“, svaki vaš poticaj. Kutija kreće u izradu i jedva čekamo da stigne na vaš prag i na prag što više obitelji, domova i ustanova u Hrvatskoj, a i šire.
Hvala vam što ste nam pomogli napisati jedno odlično poglavlje zvano „Crowdfunding kampanja“. Sad kad smo ga uspješno napisali i zatvorili, idemo pisati novo. Ostanite s nama!

Leave a Reply