Uspjeh kampanje: Počinje proizvodnja kutije “Ku-kuc” koja donosi priču i igru u svaki dom

Uspjeh kampanje: Počinje proizvodnja kutije “Ku-kuc” koja donosi priču i igru u svaki dom

Edukativna kutija s idejama, materijalima i prijedlozima za igru »Ku-kuc! Priča je unutra« kreće u proizvodnju, a prvi primjerci tog kreativnog rješenja naših psihologinja iz Centra »Pričaj mi« u listopadu stižu na adrese naručitelja diljem svijeta.

Brojni roditelji, ali i bolnički odjeli u Hrvatskoj s nestrpljenjem očekuju završetak kampanje grupnog financiranja na Indiegogo platmofrmi koji je u utorak, 9. svibnja ostvario svoj prvi cilj pokretanja proizvodnje »Ku-kuc« kutije, čime su dodatni posao dobile radnice Kamenskog koje šiju set sedam lutaka, a zagrebački je stolar zaposlen za izradu drvenih predmeta. Među dosadašnjim uplatama mnogo je onih koji su kutiju odlučili donirati bolničkim odjelima i dječjim domovima, pa dio kutija odlazi u humanitarne svrhe.

Otvoren put mašti

Novi cilj kampanje »Ku-kuc! Priča je unutra« – koja na Indiegogo platformi traje do 14. svibnja – jest prikupiti dodatnih 28 tisuća kuna kako bi se opremio prostor udruge za radionice za djecu i roditelje koji vide kao mjesto učenja i razvijanja svijesti o važnosti igre. Na taj način žele pružiti izravnu podršku roditeljima te stvarati poticajno okruženje za razvoj djece

»Vjerujemo da igra treba zauzeti prvo mjesto u životu djeteta. Još kada je ta igra potaknuta nekom dobrom pričom, otvoren je put mašti i kreativnosti. Nakon što smo bolnice ‘preplavili’ dobrim pričama i predstavama, ne preostaje nam ništa drugo nego širiti dobre stvari i izvan bolnica«, kazala je predsjednica Centra »Pričaj mi« Katarina Lončarić i pojasnila da se u središtu »Ku-kuc« kutije nalazi »Knjižica s pričama za velike i male« s problemskom pričom za djecu na temelju koje se grade ostale aktivnosti: igra uloga pomoću lutaka, izrada obiteljskog stabla u formi drvenog okvira, izrada štambilja s motivima po vlastitoj želji te priprema šumske zimnice za ptice.

Podrška poznatih

U tijeku je kampanja grupnog financiranja. Osim kupnje ili donacije kutije po cijeni od 290 kuna moguće je uplatom 35 kuna dobiti zahvalni bedž, za 105 kuna na adresu stiže ruksak od žutice, dok se uplatom 140 kuna dobiva paket s jednom problemskom pričom za djecu te četiri lutkice.

Vrijednost novog didaktičkog pomagala već je prepoznao niz osoba iz javnog života, pa su tako među ambasadorima kutije »Ku-kuc« pjevači Jacques Houdek, Miroslav Škoro i Jelena Radan, glumci Filip Juričić, Žarko Potočnjak, Jelena Veljača i Ana Begić Tahiri, književnici Miro Gavran i Julijana Matanović.

Ostavi odgovor