Mali ljudi, veliki osjećaji
Naše emocije i emocije onih koji nas okružuju glavni su pokretači našeg ponašanja. Da nema ljutnje, ne bismo se jače potrudili savladati neku frustraciju; da nema radosti, ne bismo tražili ugodne situacije i društvo dragih ljudi… Svakim našim postupkom upravlja neki osjećaj, i upravo je zato jako bitno razumjeti ih i promišljati o njima.
Dječje emocije i emocije odraslih uvelike se razlikuju – vjerojatno ne moramo naglašavati nikome tko radi s djecom kako su dječje emocije često burnije, spontanije, češće… Ova razlika javlja se zbog razvoja ljudskog mozga – dječji mozak nakon rođenja još nije potpuno razvijen. Upravo dijelovi mozga zaduženi za promišljanje i regulaciju emocija trebaju najviše vremena da se razviju. No, mi kao stručnjaci koji rade s djecom, svojim reakcijama i postupcima možemo utjecati na ovaj razvoj.
Preuzeto s Unsplash
Emocionalna pismenost je sposobnost razumijevanja tuđih i naših osjećaja, sposobnost samoregulacije, empatija – sve su to vještine na kojima možemo i moramo raditi s djecom. Bez vještina emocionalne pismenosti djeca, bez obzira na to koliko bila poticana u kognitivnom i kreativnom smislu, teže će se nositi s frustracijama, akademskim izazovima, u socijalnom okruženju… Edukaciju “Mali ljudi, veliki osjećaji” osmislili smo kako bismo vam dali znanja potrebna za razumijevanje vlastitih osjećaja i osjećaja djece te konkretne alate i vještine za razvoj emocionalne pismenosti.
Kome je edukacija namijenjena?
Odgajateljima, učiteljima, stručnim suradnicima i svima ostalima koji rade s djecom, a žele se bolje upoznati sa psihologijom dječjih emocija i dobiti konkretne ideje za rad na razvoju emocionalne pismenosti s djecom i roditeljima.
Kako edukacija izgleda?
Edukacija traje 4 sata, a sastoji se od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu bavimo se neuropsihologijom emocija, razvojem dječjeg mozga, specifičnostima različitih osjećaja kod djece i empatičkim reflektiranjem. U praktičnom dijelu osmišljavamo i provodimo različite aktivnosti za razvoj emocionalne pismenosti – vlastite, dječje i roditeljske.
Tko su voditeljice edukacije?
Ana Mužak, magistra psihologije, psihologinja u dječjem vrtiću i stalna stručna suradnica Centra Pričaj mi. Dodatno se educira iz transakcijske analize u radu s djecom i obiteljima.
Jurana Pavlović, magistra psihologije i stručna suradnica za razvoj programa u Centru Pričaj mi. Dodatno se educirala iz područja terapije igrom i savjetodavnih vještina. U Centru Pričaj mi radi s roditeljima i stručnjacima koji rade s djecom.
Koji su termini održavanja edukacije?
Za informacije o budućim terminima edukacije, prijavite se na naš newsletter (na dnu stranice) ili pratite obavijesti na našim stranicama. Edukaciju je moguće održati i u Vašoj ustanovi. Slobodno nam se javite.
Hoćemo li dobiti neke materijale?
Svaki sudionik dobiva psihoedukativnu knjižicu “Mali ljudi, veliki osjećaji” koja sadrži teorijske osnove edukacije i praktične prijedloge za rad s djecom i roditeljima, te potvrdu o sudjelovanju.
Slobodno nam se javite za dogovor o broju sudionika i cijeni.